Bakan Göktaş, 19 Mayıs’ta Devlet Himayesindeki Gençlerle Bir Araya Geldi
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla devlet himayesindeki genç sporcular ve Ankara'da bakım altında bulunan çocuklarla bir araya geldi. Bakanlık tarafından yapılan duyuruya göre, etkinlik Tarım ve Orman Bakanlığı Milli Botanik Bahçesi'nde gerçekleştirilen bir festival ile kutlandı. Göktaş, etkinlikte başarılı sporcu gençlerin ve bakım evinde kalan çocukların bayramını kutlayarak, onların başarılarını takdir etti. Gençlerle geleceğe dair hedefleri hakkında da keyifli bir sohbet gerçekleştiren Bakan, onlara her zaman kendi ilke ve değerlerine sadık kalmaları gerektiğini vurguladı. Göktaş, "Sizler bizleri her daim gururlandırıyorsunuz. Tavsiyem, kendi ilke ve duruşunuza sahip çıkmanız. Zorluklarla…